Klaar voor vertrek - Reisverslag uit Hengelo, Nederland van Anita - WaarBenJij.nu Klaar voor vertrek - Reisverslag uit Hengelo, Nederland van Anita - WaarBenJij.nu

Klaar voor vertrek

Door: Anita

Blijf op de hoogte en volg Anita

10 December 2016 | Nederland, Hengelo

Beste allemaal,

Eindelijk is het dan zover en heb ik mijn backpack gepakt. Morgenvroeg vertrek ik voor 40 dagen naar Sulawesi.
Dit keer vind ik het toch wel extra spannend.
Sulawesi is niet echt toeristisch, heeft weinig bijzondere steden en gebouwen, is voor een groot deel slecht begaanbaar, in de binnenlanden beheerst niet iedereen de Engelse taal, reizen gaat vaak traag, etc.
Een echte uitdaging en avontuur. Ben benieuwd wat er op mijn pad zal komen.

WiFi is niet overal beschikbaar en zelfs een goed netwerk is niet vanzelfsprekend. Ik ga proberen bij regelmaat een verslag en wat foto's te plaatsen maar of dat echt gaat lukken...???

Tot snel vanuit Sulawesi!

Groet Anita

  • 10 December 2016 - 20:48

    Heidi:

    Lieve lieve Aniet,

    Wij wensen jou een hele goede reis een fijn verblijf en vooral heel veel gave ervaringen..
    Maaaaaaar geniet vooral!!!!
    Dikke kus vanuit Nijverdal....

  • 10 December 2016 - 20:48

    Diana:

    Zal vast fantastisch worden. Wens je een hele goede reis en een prachtige vakantie. Ik kijk uit naar je reisverslag.

    Liefs Diana

  • 11 December 2016 - 08:40

    Loes Kersjes:

    Anita, ik wens je een fantastische reis! Geniet ze! Liefs Loes

  • 11 December 2016 - 09:00

    Rob :

    Hé wat leuk om n beetje van je avontuur mee te kunnen genieten!!
    Tot over drie weken!! ;-) Groetjes Rob

  • 11 December 2016 - 09:45

    Ferdinand :

    Hé Anita

    Een hele goede reis toegewenst!!!!!

    Groetjes Ferdinand

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Hengelo

Sulawesi

Backpacken van zuid naar noord, duiken in Manadoo en Lembeh street.

Recente Reisverslagen:

18 Januari 2017

Tomohon

13 Januari 2017

Tangkoko national park

12 Januari 2017

Lembeh

06 Januari 2017

Bunaken

30 December 2016

Manado
Anita

Actief sinds 29 Nov. 2016
Verslag gelezen: 211
Totaal aantal bezoekers 8982

Voorgaande reizen:

11 December 2016 - 19 Januari 2017

Sulawesi

Landen bezocht: